Castanyada per Guanyar el Taller Masriera pel barri

Plataforma Masriera
Castanyada per Guanyar el Taller Masriera pel barri

L’Associació de Veïns i Veïnes de la Dreta de l’Eixample, la Dreixa de l’Eixample (Casal Jove de la Dreta de l’Eixample) i Òmnium Cultural, aplegats en la Plataforma Masriera vàrem organitzar, el passat 16 de novembre, una jornada reivindicativa per fer renéixer un espai emblemàtic i a hores d’ara en desús: el TALLER MASRIERA.

Atesa la manca d’un equipament cultural públic al servei del barri de la Dreta de l’Eixample, la Plataforma Masriera RECLAMA aquest espai com equipament cultural públic per al barri, amb un doble vessant: la de teatre i la d’ateneu i casal cívic per a tot el veïnat.

Veïns i veïnes, diverses entitats, integrants del món de la cultura, i més de 2.000 signatures recollides, ja s’han sumat a aquesta lluita: recuperar aquest edifici, catalogat per l’Ajuntament com a patrimoni arquitectònic i cultural de la ciutat, per tot el veïnatge i per la ciutat.

S’hi hanorganitza activitats per als més petits de la mà de “Petits Grans Arquitectes” que han fet possible laconstrucciód’un petit Taller Masriera amb peces de fusta.

L’activitat FUTURS PEL TALLER MASRIERA, va comptar amb la participació del “Col·lectiu.6”, el grup gestor de la Casa Buenos Aires, “El Galliner” i estudiantsd’arquitectura que han aportat les seves experiències en urbanisme feminista, de reivindicació d’equipaments de gestió cívica i d’èxits tant importants com la d’aconseguir donar una nova vida al teatre Kursaal de Manresa.

També et pot interessar

Jornada de portes obertes del Taller Masriera el proper 24 d'octubre

Després d’anys de reivindicació i gràcies a la força de…
Hem guanyat el Taller Masriera pel barri